Pe 6 ianuarie, am ajuns la Iulius Mall cu un iPhone 6s care, conform site-ului Apple se încadra în programul de înlocuire a bateriilor cu probleme. La 17 am ieșit de la birou, undeva pe la 17.30 eram în magazin. Un tip în fața mea discuta cu domnișoara care purta un tricou iStyle și care doar dădea din cap. Îi spune ceva la tip, ăsta se întoarce și pleacă.
–
Salut, am venit să las un iPhone 6s pentru schimbare de baterie …
Ah, nu pot să ți-l iau.
Scuză-mă, cum adică?
E trecut de ora 16.00.
Așa și? Sunteți un magazin „oficial” Apple și vreau să las telefonul în service să îmi fie înlocuită bateria. Deja mi-a sărit muștarul.
Îl strigă pe un coleg, mai breaz ca ea care vine și îmi spune că ei nu pot lua telefoane de la clienți decât până la ora 16.00
Adică eu trebuie să mă învoiesc de la lucru ca să ajung la voi până la 16.00 să îmi faceți fișa de service ca spoi să îl puteți da ÎN ACEEAȘI ZI la curier?! DA!
Urmat de răspunsul acela genital „Asta e procedura”
I-am spus că îl las la ei, îmi dau o hârtie cum l-am predat, iar mâine când vor ei și au chef să îl trimită prin curier unde vor, doar să îi schimbe bateria.
NU SE POATE! Defapt, am putea încerca mâine o variantă, dar trebuie să vă prezentați cu factura de achiziție pentru terminal, că așa e procedura acum mai nou…
Poftim?!
–
Mi-a ajuns
Am plecat m-am jucat puțin cu noile Macbook Pro cu TouchBar și am urcat sus la VOX, plin de nervi. Am vorbit cu Cătă, se știe de program, mi-a verificat terminalul ca să nu fie blocat în Find My iPhone, mi-a completat fișa, am lăsat telefonul și „te sun când e gata”.
Știam că durează între 5-15 zile, datorită numărului mare de terminale trimise în service. Cătă mi-a spus că în maxim 5 zile se rezolvă. Când ajunge bateria o să mă sune Radu, după ce o montează. Joi după-amiaza am fost anunțat de Radu că este gata, bateria e înlocuită și pot să îl ridic. Pe 13 ianuarie după 5 zile lucrătoare aveam iPhone-ul în mână.
Știți de ce nu mi l-au luat la iStyle? Pentru că ei sunt un magazin de prezentare, iar service-ul autorizat Apple se află la Cluj sau în București. Probabil curier, terminale lovite, înlocuite, furate, etc …
Ca și până acum VOX Premium Service a dat dovadă de profesionalism și promptitudine atunci când vine vorba de service. Sunt autorizați Apple pe toată zona de vest – unicul – având chiar și o diplomă de excelență pe anul 2016.
În curând într-o nouă formă și o nouă locație
Începând cu data de 3 februarie 2017, VOX Filemaker Solutions își va deschide porțile în noua locație de pe Piața Alba Iulia, vizavi de Casa cu Flori. Vom avea un lounge cu produse, un colț Marshall, coffee by the window, dar cel mai important, un furnizor de servicii Premium pe zona de vest pentru toate tipurile de produse care poartă logo-ul Apple.
Vă aștept la lansare!
Contact
Timisoara, Iulius Mall, et. 1 (Temporar)
Tel: +40 256 244 205, Fax: + 40 372 870 632
Email: [email protected]
Website: www.voxstore.ro
[…] un produs Apple din gama iPhone, iPod, iPad, Apple TV sau iMac sau MacBook și ai nevoie de service și nu știi unde găsești magazinul […]