Ei bine nu cred că se rezumă doar la utilizatorii de iPhone 14 Pro din US, ci la noul iOS 16 care din punctul meu de vedere are mari probleme. Am văzut pe grup diverse postări cu probleme în apeluri, conexiune slabă, sunet robotizat sau lipsă SIM după ce au făcut actualizarea la iOS 16.
Există deja numeroase threaduri pe reddit unde utilizatorii își spun nemulțumirile legate de acest update problemă. Desigur, aceste probleme nu se aplică la toată lumea, însă ele există și ar trebui rezolvate cât mai repede!
Se pare că această problemă cu conexiunea celulară sau datele mobile nu afectează doar noile serii iPhone 14 Pro, ci și modele mai vechi. De expemplu săptămâna trecută după ce am făcut update la iOS 16.0.2 pe al meu iPhone 13 Pro Max, în mai multe zile miercuri-joi-vineri am început să am probleme. Am făcut o reclamație la Enel unde ascultam muzica pe fundal până să intru în legătură cu un operator și îmi mergea sacadat, robotizat parcă dădea să își piardă conexiunea. Aici unde locuiesc am 4 linii LTE, totul a funcționat până acum deci nu s-a schimbat nimic din partea mea exceptând updateul la iOS 16.
Desigur, după ce am apucat să vorbesc câteva minute cu fata de la Enel mi s-a întrerupt conexiunea în mijlocul convorbirii. Mă bucur că m-a sunat înapoi ca să continuăm convorbirea și să nu mai aștept din nou 30 minute în coadă.
Am făcut reclamație la Digi pentru probleme semnal, conexiune de date și întreruperi apeluri, s-a verificat în weekend și ieri am fost sunat de un tip de la tehnic cu care am verificat setările în telefon, VoLTE, APN. Totul ok și pe partea lor, la ei nu apar nici un fel de probleme pe partea de sunet audio sau date așa că a rămas să mai testez săptămâna aceasta și să revin cu un telefon la ei.
Voi aveți probleme cu calitatea sunetului în apeluri? Se întrerup?
Sursă: macrumors.com
0 Comentarii