Mai mulți utilizatori de căști AirPods Pro 2 recent primite după ce au făcut precomenzi reclamă faptul că în timp ce se uită la filme sau ascultă muzică, căștile se deconectează aleatoriu sau rămân fără sunet o perioadă de timp.

Utilizatorii de AirPods Pro 2 reclamă probleme cu întreruperea frecventă a conexiunii

Problema se pare că afectează doar o parte din utilizatori atunci când folosesc un iPhone sau iPad. Nu se menționează dacă este vorba de iPhone 14 sau alte versiuni mai vechi, însă reclamă faptul că se oprește sunetul în mijlocul filmului și trebuie să le bage în cutie ca apoi să le scoată din cutie și să le pună în urechi ca să funcționeze din nou. Apple a scos un update de firmware pentru AirPods Pro 2, dar nu se știe dacă acesta rezolvă problemele semnalate mai sus.

Review AirPods Pro Generația a 2-a

Aceleași probleme se pare că au fost și pentru căștile AirPods Pro lansate în 2019, iar rezolvarea a venit după un update de firmware ceea ce va urma și în cazul noilor AirPods Pro 2 lansate luna aceasta. Deci vorbim totuși de o problemă software și nu de una hardware care din punctul meu de vedere era mai complicată pentru că acele căști trebuiau înlocuite cu totul.

Cei care au probleme să verifice ce firmware au și să facă update la ultima versiune 5A377.

Cum se face update de firmware pe AirPods Pro 2?

  1.  Pui carcasa și căștile la încărcat (minim 50%)
  2.  Pui iPhone-ul lângă ele
  3.  Verifici după 15 minute în setări – general – despre – AirPods Pro.
  4.  Gata.

Voi aveți astfel de probleme cu întreruperea conexiunii sau a sunetului?

Sursă: macrumors.com


Urmărește-mă pe Google News sau activează

Ți-a plăcut articolul? Lasă un comentariu