După ce Apple a lansat iOS 16.1 cu integrarea Live Activities am crezut că cei de la Uber, Bolt sau alte aplicații de ride sharing vor introduce această opțiune cât mai curând pentru a avea toate informațiile direct în lockscreen fără să mai deschidem aplicația. Zilele acestea cei de la Uber au început să trimită notificări push cu reclame.
Se pare că planul celor de la Uber este să bombardeze utilizatorii cu reclame, iar acest lucru ar putea fi extins și la alte aplicații din moment ce Apple a anunțat că vor să adauge mai multe reclame în App Store sau chiar în aplicațiile proprii din iOS.
Compania Uber a declarat că au creat o divizie pentru a testa introducerea reclamelor în aplicațiile sale, iar setările privind tipurile de notificări primite pe iPhone pot fi activate/dezactivate din aplicația Uber. Reclamele vor fi extinse și în aplicația de ride sharing urmând ca pe parcursul unei călătorii să tot primiți reclame cu diverse.
Încă un motiv în plus să dezactivați ATT. și să vă pregătiți în viitorul apropiat că vom ajunge să fim bombardați de reclame peste tot.
Sursă: 9to5mac.com
Eu oricum nu am activat ATT pentru aplicațiile care servesc reclame. Dacă tot e să le văd, măcar să fie ceva relevant pentru mine :))
Eu prefer să văd orice altceva decât ce mă interesează. Îți dau un exemplu, îmi cumpăr un iPhone apoi văd doar reclame cu iPhone. Pe bune? Mi-am cumpărat deja iPhone de ce mi-aș mai cumpăra încă unul? 🙂
Mai folositi Uber?
Doar când beau. Anul acesta nu l-am prea folosit.