Furtul datelor este la mare căutare, iar cel mai mare dintre ei este Facebook. Se pare căci chinezii de la TikTok, Tencent și alți giganți vor să creeze un tool prin care să fenteze restricțiile ce vor fi impuse de Apple începând cu iOS 14.5 când va fi activă noua opțiune ATT.

China Advertising Association care cuprinde 2000 de membrii au creat un tool numit CAID prin care să identifice și să preia datele de pe iPhone și este în teste atât pentru companiile tech cât și pentru agențiile de publicitate.

ByteDance, the owner of the social video app TikTok, referred to CAID in an 11-page guide to app developers obtained by the Financial Times, suggesting that advertisers “can use the CAID as a substitute if the user’s IDFA is unavailable.”

Apple folosește IDFA (Identifier for Advertisers) prin care se pot colecta informații privind click-urile date pe reclame, dar și ce aplicații se downloadează pe dispozitiv. Acestea pot fi oprite începând cu iOS 14.5 sau pot fi permise doar dacă utilizatorul dorește asta.

Este un subiect destul de interesant și sunt curios cum va reacționa Apple la ceea ce se întâmplă acum în China privind noul tool CAID.


Acest articol a fost dezbătut în podcastul de mai jos:


Urmărește-mă pe Google News sau activează

Ți-a plăcut articolul? Lasă un comentariu