Dacă eMAG tot a introdus taxa de livrare pentru comenzile sub 1500 lei eu aș propune ca taxa să fie restituită atunci când termenul de livrare nu este respectat.

Libertate eMAG in fiecare zi

Dacă tot sunt orientați către calitate și libertate iar prețurile curierilor au crescut o dată cu noile contracte, ar fi de bun simț ca atunci când acesta nu este respectat, eMAG să restituie taxa de livrare clientului. Din ce citesc pe internet sunt multe cazuri în care curierii nu livrează la data stabilită, marfa nu pleacă din depozit la data stabilită plus alte situații de genul.

Abia atunci putem zice că și clientul este important nu doar magazinul și astfel lucrurile ar fi win-win de ambele părți. Problema majoră în România este legată de faptul că românii preferă să plătească comenzile cu ramburs cash în loc să o facă cu cardul online tocmai din acest motiv, de livrări întârziate și nu la termen.

De aici rezultă și foarte multe comenzi anulate sau neridicate de cei care cumpără de pe eMAG.

Ai fi deacord ca eMAG să îți restituie suma plătită pentru livrare dacă nu este respectat termenul?


Urmărește-mă pe Google News sau activează

  • NJ’ai sa vezi asa ceva in Romania atata vreme cat exista monopolul de pozitie dominanta si nici dracu nu face nimic in privinta asta! Ar fi fair si absolut normal, dar asa ceva n’ai sa vezi prea curand pentru ca aia ar insemna o eficientizare a livrarilor, eventual o flota proprie … adica investitii, chestii de astea cu care baietii astia desptepti de pe la noi, nu prea sunt obisnuiti, chiar daca vin cu un know how de prin alte parti, aici le uita. Eu unul oricum comand tot mai rar online, la astia prefer sa aleg oricand posta, pentru ca mai nou, coletele la punctele de ridicare de la posta ajung cam in acelasi timp cu alea livrate de curieri, ba chiar la ultimele doua comenzi, chiar mai repede. Deci … e si varianta asta, cu toate ca au tot bagat taxe peste taxe in ultima vreme.

  • @ice4you mai fac o româneascu, mai scot niște bani și aia e. Păi eMAG a început să investească în propria flotă cu sameday și cu easybox astfel încât să nu mai depinzi de fan, cargus sau alte firme de curierat. Multe ar treubui schimbate însă când se ajunge la un manager român se știe deja direcția.

  • Ionica, parerea mea sincera este ca nu e vorba numai de managerul roman aici! Am lucrat cu destule companii unde managementul era si a ramas de pe dincolo, veneau cu un know how bine pus la punct si asa era pana ajungeau aici, unde la scurt timp se apucau de romanisme pentru ca aici se poate orice/oricum. In rest, investitiile alea de care spuneai, le’au facut doar si numai in anumite orase pe unde au si depozitele, putin pe langa unde mai bine te lipsesti. Da, scot bani din tot ce prind si mulg de unde pot, dar ii doare in bacheti de satisfactia clientilor atata vreme cat exista monopol in piata de ani si ani de zile si nici o autoritate nu e deranjata de asta, ca deh, „ne pleaca investitorii”.

  • Tocmai asta e, că vin aici cu know how și totul implementat la virgulă și dau de românași, mari manageri de garsonieră cu mațele chiorăind și s-au dus pe apa sâmbetei.

  • E adevarat si asta, pentru ca si aia iau plasa rapid de la mult vorbitori, putin facatori, si culmea dracului este ca meritocratia cade mereu pe ultimul lor desi nu te’ai astepta cumva la asta. Pe de alta parte, asa cum am tot zis, de vina e si faptul ca nimeni nu respecta pe nimeni pentru ca nimeni nu e obligat de ceva sa o faca si atunci toate merg cum merg. Solutia aia propusa de tine ar fi valabila oriunde pentru ca e una fair, aici insa, nu o vad implementata niciodata pentru ca … nu trebuie. 🙂

  • @ice4you it’s all about the money 🥳

Ți-a plăcut articolul? Lasă un comentariu