După conferința Time Flies de aseară, Spotify a făcut o declarație în care specifică faptul că Apple are prea multă putere și își promovează propriile servicii. No shit, sherlock!

Faptul că Apple a introdus Apple One care este un pachet de servicii bazat pe plata unui abonament lunar unde clienții pot să plătească mai puțin dacă beneficiază de cât mai multe servicii care separat, ar costa mult mai mult.

Discuția aici, este să se bage și ei în seamnă după scandalul Epic Games și Facebook.

Once again, Apple is using its dominant position and unfair practices to disadvantage competitors and deprive consumers by favoring its own services. We call on competition authorities to act urgently to restrict Apple’s anti-competitive behavior, which if left unchecked, will cause irreparable harm to the developer community and threaten our collective freedoms to listen, learn, create, and connect.

Așa cum vă spuneam, ținta Apple de acum încolo e targetarea produselor de familie. Family Share peste tot! Într-o notă elegantă, Apple le răspunde celor de la Spotify, că se agită degeaba. Fiecare alege ce vrea, iar produsele și serviciile lor sunt excelente pentru clienții pe care îi au sau pe care îi vor aduce după lansarea Apple Watch Seria 6, SE, iPad 8 și iPad Air.

Customers can discover and enjoy alternatives to every one of Apple’s services. We’re introducing Apple One because it is a great value for customers and a simple way to access the full range of Apple’s subscription services. We’ll be recommending the Apple One plan that saves you the most money based on the subscriptions you already have. It’s perfect for anyone who loves any of our services and wants to get more for less, and it’s especially great for families. Also select services included in Apple One are available to enjoy on non-Apple devices, and you can cancel anytime.

Este penibil să mă duc la eMAG să le zic să nu își mai promoveze Genius sau transportul gratuit sau plata cu cardul că nu e ok. Ah, mă mai duc și la Amazon să le zic același lucru și la Microsoft și la Epic Games să nu își mai promoveze jocurile.


Urmărește-mă pe Google News sau activează

Ți-a plăcut articolul? Lasă un comentariu