E plin linkedin de piariste, marketing specialist și toate derivatele posibile cu nume pompoase care lucrează pentru diverse companii și au strânsă legătură cu bloggeri, vloggeri sau influențări. Pentru că nu contează rezultate obținute ci doar banii cheltuiți oamenii s-au cam săturat de prosteala asta românească.
Citeam la razvan cum se fac reducerile la emag în marketplace, unde fiecare furnizor își pune din burtă prețul iar sistemul aplică automat o reducere de X% care defapt e doar fictivă și prinde la proști.
Același produs la furnizorul din marketplace pe site-ul său, este cu 30-40% mai ieftin. Depinde de cazuri, de exemplu eu mi-am cumpărat un termostat Netatmo pe care îl urmăresc de la începutul anului și niciodată nu a scazut sub 799 lei + transport.
Acum este la 840 lei + transport, iar pe siteul celor de la Automatech Online a fost (și este) 799 lei transport inclus. Clar, am făcut comandă la ei.
Așa cum zice și Vali, totul se face doar pentru că trebuie să se facă, în nici un caz pentru rezultate. Merge un telefon moca, o excursie, o cină sau o plimbare prin europa pentru niște laude/articole obosite.
[…] bucură pentru că văd tot mai mulți oameni respingând ideea de vlogger, băgător de seamă, petrecăreț pe mokangeală, influențări sau wanna be moka poate pică […]