Ți-ai cumpărat o pereche de AirPods Pro înainte de octombrie 2020 și ai probleme de sunet? Auzi un țăcănit când asculți muzică? Se întrerupe sunetul? Anularea activă a zgomotului nu funcționează corespunzător?
Atunci trebuie să mergi cu căștile la un service autorizat pentru că beneficiezi de programul extins de 3 ani de zile al Apple care ți le va repara gratuit sau ți le va înlocui, după caz.
Căștile AirPods Pro trebuie să fie fabricate înainte de luna octombrie 2020 ele fiind deja ieșite din garanție, tu nu vei plăti nimic pentru reparație / înlocuire. Neaparat trebuie să verifici ca factura ta să nu fie mai veche de 3 ani de zile pentru că nu te mai încadrezi în acest program.
Eu le-am cumpărat în august 2020 de ziua mea, am momente când aud câte un țăcănit sau dacă pun mâna pe grilajul ce intră în ureche începe să țiuie. O să merg cu ele în curând la VOX sau la iStyle, vă țin la curent.
Puteți verifica pe site-ul Apple ce furnizor de service autorizat aveți în zona voastră folosind acest link. Dacă vă întreabă cineva despre ce program este vorba, aici este programul de service gratuit pentru căștile AirPods Pro Generația I.
0 Comentarii