Mi-a apărut în bord martorul cu „Service in 1000km”. Știam că au trecut aproape 15.000 km de la ultima revizie pe care am făcut-o în iulie anul trecut. O revizie Passat B6 nu înseamnă doar filtre sau doar ulei, înseamnă ambele. Anul trecut am schimbat doar uleiul Castrol Edge Tithanium LL (LongLife) III 5W30, 4L și filtrul de ulei Mann. Filtrele de aer, polen, motorină nu le-am schimbat.
Trebuie să aveți mare grijă la tipul vostru de motor, piesele pot să difere!
Mașina mea este un Passat B6 Variant (3C5), 2010, 140hp, 16valve, 2.0TDI, iar codul de motor este CBAB
Sunt destule kit-uri de revizie passat b6 pe net, am căutat variante care să mă scoată la un cost destul de mic, dar cel mai mic preț, chiar luat și pe bucată mi-l dă ePiesă.ro
Se găsesc și variante mai slab calitative, puteți opta pentru varianta dorită de voi. Nu știu nimic de Clean Filters, însă văd clar că sunt mai ieftine cu 30%, eu prefer Mann.
Variante de revizie Passat B6
- erevizie.ro – Pachet Revizie VW Passat B6 2.0 TDI CR 140 CP (103KW)/Clean Filters – 277 lei
- erevizie.ro – Pachet Revizie VW Passat B6 2.0 TDI CR 140 CP (103KW)/Mann Filters – 324 lei
- epiesa.ro – Ulei Castrol 5W30 LLIII 169 lei + Filtru ulei 16 lei + Filtru aer 33 lei + Filtru motorină 53 lei + Filtru polen 23 lei – Total 319 lei cu tot cu 25 lei transport.
- eMAG.ro – Pachet Filtre 147 lei (reducere) + Ulei Castrol 4L FST LL III 5W30 189 lei – Total 336 lei.
[…] Aici o să găsești kit-uri de revizie. […]
[…] să văd cum arată filtrul de polen sau habitaclu cum se mai numește el, după 30.000 km. Am făcut revizia, iar când am ajuns la filtrul de polen am preferat să îl schimb eu. Mecanicul era murdar pe […]