Avem un reshape de plugin Profitshare pentru WordPress, după mulți ani în care nu a mai fost actualizat și modificat, rămânând la forma inițială, veche și neprietenoasă. Actualizarea este disponbilă direct în contul de admin, updates sau dacă nu ai pluginul îl poți instala gratuit direct din wordpress sau accesând acest link.

Ce face pluginul Profitshare?

Te ajută să îți monetizezi blogul folosind Profitshare, rețeaua de afiliere numărul 1 din România. Vă puteți înscrie folosind acest link. Ca să puteți folosi pluginul WP Profitshare, este nevoie de un API, pe care îl găsiți în contul vostru din profitshare. Nume și key.

plugin Profitshare pentru wordpress

După ce ați instalat pluginul din platforma wordpress, îl activați folosind user si key prin API, o să vă apară în bara din stânga icoana Profitshare.

Aici găsiți 6 categorii:

  • Plugin Settings
  • Keyword Settings
  • Conversions
  • Tag image
  • Link History
  • Help

În setările pluginului aveți opțiunea de a genera linkuri care vor fi convertite automat când există într-un articol ce urmează a fi publicat. Pentru cele deja publicate puteți genera manual linkuri prin buton dedicat.

Ce face pluginul? Păi dacă tu nu convertești un link de forma (e doar un exemplu) https://www.emag.ro/solid-state-drive-ssd-samsung-850-pro-basic-2-5-512gb-sata-iii-mz-7ke512bw/pd/DWTP5BBBM/#512 direct din platformă, acesta poate fi convertit automat de plugin într-un link afiliat de forma https://l.profitshare.ro/l/123456.

În versiunile anterioare, link-urile provenite de la emag de forma https://www.emag.ro/produs-x/pd/cod/?X-Search-Id=cc7bc10e5efc2ee1a73d&X-Product-Id=304709&X-Search-Page=1&X-Search-Position=0&X-Search-Action=view având referințe sau coduri de tracking nu erau convertite de plugin. Pe această cale le mulțumesc băieților că au răspuns solicitărilor mele și împreună am reușit să le convertim automat. Defapt ei au reușit, eu doar le-am sugerat ce 🙂

Un alt feature interesant, este Keywords. Adică, putem selecta cuvinte cheie care vor fi transformate automat atunci când le folosim într-un articol. De exemplu, aleg „telefon” iar link-ul către care fac redirecționarea este https://www.emag.ro/search/telefon, adică mă duce pe emag și caută cuvântul telefon. Desigur, aici puteți alege chiar un singur telefon, o selecție, ce vreți voi.


Urmărește-mă pe Google News sau activează

Ți-a plăcut articolul? Lasă un comentariu