Pentru că este un trend să îți cumperi de pe Aliexpress, Alibaba, Gearbest sau alte site-uri care oferă produse din China, cu livrare world-wide, trebuie să verifici pe unde se află produsele tale ca să nu ai o supriză așa ca mine.
Am făcut o comandă în 6 noiembrie pentru un tripod pe care l-am prins la oferă + voucherele deja cumulare la un preț bun. Pe lângă mi-am luat și 3 umbreluțe pentru chei. Am înțeles că a fost sfârșitul anului, nebunie, vânzări record nu am zis nimic.
În ianuarie am așteptat să ajungă avizul în poștă. Nimic, a trecut și ianuarie. În februarie la fel, iar prin 15 februarie mă pun să le scriu la oameni să îmi dea refund că deja au trecut 3 luni de zile iar eu coletul nu l-am mai primit. Am așteptat după el pentru că aveam nevoie de el!
Oamenii îmi răspund frumos la mail, că este bine să mai verific o dată poșta, zona, adresa trecută pe comandă, telefon, etc. Verific, le răspund frumos și primesc următorul mesaj, la care mi-am permis să răspund:
Pentru că Gigi nu știa că nu te poți pune cu românii, le-am demonstrat la fraieri, că cei 12$ se vor întoarce la mine. Știam de la Răzvan că PayPal protejează cumpărătorii, e un fel de “Protecția consumatorului online”.
Am intrat pe paypal.com, am deschis o reclamație despre ceea ce s-a întâmplat. În prima fază vei lua legătura din nou cu seller-ul, adică să vă înțelegeți amiabil, cam aproximativ în 15 zile, iar dacă nu reușești atunci poți escalada mai departe către PayPal. Normal că fraierul de Gigi mi-a răspuns cu aceeași chestie de 90 de zile calendaristice, iar eu i-am zis jet. Am escaladat către PayPal și am așteptat soluționarea.
Astăzi banii mi-au intrat în cont. PayPal mi-a recuperat suma plătită pentru niște produse care nu au ajuns.
Concluzie
Dacă cumperi de pe chineji și vrei să te asiguri că primești produsele sau banii înapoi, trebuie să aștepți să treacă 25 de zile lucrătoare, adică 35 de zile calendaristice. Dacă nu ai primit produsele poți cere refund, probabil o să ți se zică să mai aștepți timp în care zilele trec și poate te trezești că îți spune că au trecut 90 de zile și numai primești nimic.
De acum încolo, la a 26 zi lucrătoare dacă nu am produsele în mână, fac ticket pentru refund. Fă și TU!
Cel mai important aspect, oriunde plătești online pentru produse cumpărate online, folosește PayPal și ai 180 de zile garanție că ori îți primești produsele ori banii!
0 Comentarii