Urmează Black Friday? Hai să le dăm niște articole de laudă ca să prindă bine și să discutăm despre ramburs cash vs plata cu cardul. Cine ziceți voi că o să câștige într-un final, clientul sau magazinul?

Recent eMAG într-o întâlnire secretă cu elita blogosferei, a ales să arate câteva cifre despre comenzile efectuate online, câte cu cardul, câte cu ramburs cash, câte în lună și în stele, doar lapte și miere.

Ramburs cash
Photo by Olga DeLawrence on Unsplash.com
Oamenii se plâng pe internet că fac comenzi online, plătesc cu cardul, iar marfa le este livrată și după o lună de zile, pentru că nu-i așa, ai plătit când am chef ți-o livrez. Motivele sunt absurde, nu există la furnizor, nu a venit camionul, etc.

Dacă tu vrei să anulezi comanda, trebuie să urmezi niște proceduri, că așa este într-o țară normală, să alergi un pic după banii tăi, ca apoi să îți fie livrați în cont. Adică tot tu să te milogești de ei, să îți trimită comanda sau să îți dea banii înapoi. Așa i-am obișnuit, așa îi și dezobișnuim!

Tot Radu spunea într-un articol că și-a comandat produse de la Ikea și le-a primit după 60 de zile, deși făcuse plata online cu cardul. What?! Dacă el nu se interesa de comandă și nu suna, probabil nici acum nu avea produsele, pentru că nu-i așa, magazinul a primit banii, i-a rulat, iar tu o arzi cu telefoane la call center.

Acolo unde merită să plătești cu cardul iar magazinul este de încredere, fă-o, în rest alege doar ramburs cash, și lasă magazinul să se strofoace să aducă produsul, să ți-l livreze și să onoreze comanda efectuată.

Tu cum platesti?


Urmărește-mă pe Google News sau activează

Ți-a plăcut articolul? Lasă un comentariu