După 7 ani de zile de când ești prizonier în țara ta pe banii tăi, revin cu un telefon la aceeași mizerie de bancă și anume Raiffeisen Bank și încerc să schimb numărul de telefon înregistrat în sistem cu altul nou pentru a putea face plăți online.

Raiffeisen Bank Call Center Nesimtiti

În această seară vreau să plătesc factura de curent pentru soacra mea, pun cardul de Raiffeisen cu toate datele, îmi cere să înregistrez o parolă pentru OTP sms, ca apoi să primesc un sms cu codul de autorizare pentru plată. Până acum făceam toate aceste plăți prin cardul BRD al socrului, însă de luna aceasta trebuie să folosesc cardul soacrei.

Setat în aplicație toate datele, setat parola pentru 3D Secure după care îmi cere să bag codul OTP primit prin sms. Stau și aștept câteva minute după care îmi dau seama că numărul de telefon nu este cel corect.

Pun mâna pe telefon sun la call centerul Raiffeisen Bank ca să cer schimbarea numărului vechi al soacrei cu cel nou. Soacra fiind lângă mine am zis că na, nu e nevoie de mers la bancă pentru a schimba un număr de telefon mai ales că suntem în pandemie și ar trebui rezolvat totul prin telefon sau mail.

Pentru că i-a fost furat telefonul, am schimbat sim-ul și telefonul alegând un al număr de telefon. Atunci când și-a făcut ea cardurile pentru pensie (acum 10 ani de zile) a folosit probabil vechiul număr.

După 30 minute îmi răspunde un tip, care abia vorbea, ungur și îi explic situația că vreau să folosesc cardul pentru ai putea plăti factura la RDS, Enel și EON și nu primesc sms pentru a confirma plata fiind cel mai probabil numărul vechi trecut în sistem și aș vrea să îl schimb. Soacra fiind lângă mine, tocmai pentru a o indentifica, am zis că o să discute cu ea și o să facă această modificare.

Ce îmi spune ăsta (nu i-am reținut numele că vorbea pocit românește), m-am enervat și am ridicat tonul la el, după care mi-a închis făcând pe prostul că nu mai am semnal și nu mă mai aude.

Ce îmi spune el după ce i-am explicat că vreau să schimb numărul de telefon. Cică, trebuie soacra să sune de pe numărul de telefon care i-a fost furat și închis și să ceară schimbarea.

BĂ EȘTI PROST?!

Păi și dacă te suna de pe fix, ce îi spuneai mă, să revină de pe numărul care este închis?

Îi explic din nou la prost că nu are nici o relavanță de pe ce număr sun, vreau să o identifice și să vorbească cu soacră-mea, să îi dea toate detaliile de care are nevoie după care să schimbăm numărul de telefon înregistrat în sistemul lor obosit. O ținea una și bună că ea trebuie să sune de pe numărul înregistrat la ei în sistemul păcii altfel nu o poate ajuta!

Tu chiar nu înțelegi că acel număr de telefon nu mai există?!

Pe banii tăi ești prizonierul lor, stai la cheremul lor, plătești comisoane și te bucuri că ai un card de la o bancă obosită. Din păcate înainte să închidă ne-a spus că trebuie ca soacra să meargă la o agenție Raiffeisen Bank și să facă acolo ce modificare vrea.

În 2021, pe pandemia vieții, roboții din call centere ne recomandă să mergem în agenții pentru a putea face o câcată de schimbare de număr de telefon. Zici că i-am cerut să ne bage 1 milion de euro.

Să vă fie rușine!


Urmărește-mă pe Google News sau activează

Ți-a plăcut articolul? Lasă un comentariu