Am zis că e un mit faptul că produsele care au plata cash la livrare sunt împachetate și trimise înaintea celor plătite cu cardul online.

Ca și exemplu să luăm acest Black Friday care încă mai durează câteva ore astăzi, unde de dimineață m-am hotărât să cumpăr purificatorul de aer Xiaomi Mi Air 2 pe care îl aveam la favorite de ceva vreme.

Zis și făcut, intrat în aplicație, deschis tabul de favorite selectat purificatorul, ales adresa, plata cu cardul și plasează comanda. A durat vreo 20 minute până s-a înregistrat plata (pentru că nu-i așa am salvat cardul direct în aplicație ca să nu mai tot stau să bag coduri și sms-uri și alte cele).

Am primit mail de confirmare a comenzii și apoi a plății și gata, m-am simțit liniștit că am prins o reducere bună la produs, iar David se va bucura de un aer curat la el în cameră.

La birou, un coleg și-a luat 2 telefoane, un SSD, ceva mâncare pentru câine și niște scule pentru tatăl său. Plata cash la livrare. Comenzile le-a făcut undeva în jurul orei 12-13 de menționat, eu dis de dimineață la 7:00 după ce a început Black Friday 2018.

Plata cash sau cu cardul?

Îmi scrie acum seara că produsele lui au plecat și vor ajunge luni sau marți la el (plată ramburs cash) prin Sameday, iar produsul meu va fi livrat (plătit cu cardul) abia în 28 noiembrie 2018. Mișto, nu?

Felicitări, eMAG!


Urmărește-mă pe Google News sau activează

Ți-a plăcut articolul? Lasă un comentariu