Știi atunci când mânci câcat pentru că poți cei drept, vine vremea cănd nu mai este câcat și nu mai ai ce să mănânci. Atunci apar problemele în paradis și începi să dai din colț în colț poate mai prinzi și tu ceva.
Exact, ai ghicit, este vorba de zeul suprem, atotștiutor care i-a porcăit pe toți și pe toate, iar acum nimeni nu mai vrea să lucreze cu el, că e prost. Dacă nu mai primește bani din sponsorizări și o arde pe profitshare cu comisioane de 1%, ghiciți ce se va întâmpla în viitorul apropiat?
Exact, nu își mai poate întreține domeniul, hostingul, blănița, topoarele și furcile și furtunele de apă din curte și va trebui să se angajeze pe linie la vreo fabrică în apropiere. Visul lui!
Are nevoie de 3000 euro pe lună, ajutați-l să îi primească … #not
Pentru el facebook însemna foarte puțin așa că l-a scos de tot, iar conținutul de pe google nu îi aducea nici o satisfacție că nu are cuvinte cheie ci doar titluri tâmpite cu conținut de hatereală. Asta cauți asta primești, nu imediat, ci în timp.
A cochetat cu newsletter, nu s-a înscris nici dracu, și-a tras sistem cu comentarii cu aprobare, și adus proști care să scrie tâmpenii, nu merge. A pus și articole plătite cu abonament pe lună, nu s-a înscris nici dracu. Acum o arde iară cu plata prin Patreon, PayPal și își întreabă cei 100 de fani care comentează fiecare articol umezi la dejte, dacă e ok sau nu pentru ei.
Statisticile sunt așa: din 20.000 oameni care intră zilnic, 17.000 vizitează prima pagină cel puțin o dată (26.000 afișări). Cei 3.000 vin din google, deci e foarte posibil să nu știe ce e aia blog.
Și-a tras știrile zilei, a făcut podcast, a făcut videoblog din pivniță, de toate, dar nici un rezultat.
Bravo mă, faliment plăcut! Oamenii se mai și satură, iar „publicul” ăla cu care ești tu mândru este fals așa cum ithot.ro cumpără like-uri și vizite pe blog.
[…] Se întoarce roata, nu mai merge treaba, treci pe patron și cauți oameni care să îți plătească ție hostingul și mizeriile pe care le scrii doar pentru audiență, mai bagi 2 linkuri de afiliere pe eMAG și apoi scrii că brandurile mari trimit produse la test altora decât (lui) celor care și-au „făcut o audiență pe mocăngeală” […]