Eh, după ce ai umplut piața de chinezării, începi ușor-ușor să îi targetezi cu prețuri mici și reclame scurte, nu Xiaomi? Vezi modelul Facebook, care după ce și-a construit un nume, un brand și a cumpărat zeci de aplicații, trece la „recuperarea de bani”.

Prețuri mici reclame scurteDe câteva zile reclamele au început să își facă apariția prin aplicațiile MIUI dar și în setările teleofonului. Vorbim totuși de bani, de mulți bani pe care Xiaomi nu reușește să îi aducă din vânzarea telefoanelor cu marjă mică.

Advertising has been and will continue to be an integral part of Xiaomi’s Internet services, a key component of the company’s business model. At the same time, we will uphold user experience by offering options to turn off the ads and by constantly improving our approach towards advertising, including adjusting where and when ads appear. Our philosophy is that ads should be unobtrusive, and users always have the option of receiving fewer recommendations.

Au lansat Pocophone F1, cel mai ieftin și mai performant telefon „de pe piață” dar chiar și așa, nu au vânzări extraordinare, pentru că vorbim de componente+marketing+marjă mică = FAIL!


Urmărește-mă pe Google News sau activează

Ți-a plăcut articolul? Lasă un comentariu