Săptămâna aceasta și cea următoare cei de la Lidl sărbătoresc săptămânile Iberice, perioadă în care putem să mâncăm produse Iberice sau cum se zice, mâncăm ca spaniolii.

Venite din peninsula Iberică, numită și peninsula Pasiunii și a Sentimentelor Puternice, produsele Lidl nu aveau cum să intre în scena altfel decât acompaniate de puțină pasiune și dramă.

Cunosc foarte multă lume care este încântată de produsele de la Lidl, produse pe care le folosesc zi de zi și de care sunt mulțumiți.

Pentru ca Spania este una dintre marile atractii ale Pensinsulei, punctul de plecare al campaniei este reprezentat tocmai de elementele pentru care aceasta tara este recunoscuta in intreaga lume. Flamenco, luptele cu tauri, arhitectura ar putea fi printre acestea, insa, in Romania, Spania si limba spaniola sunt asociate cu un alt fenomen – TELENOVELELE – fenomen ce a contribuit seminificativ la imbunatatirea cunostintelor de limba spaniola ale romancelor.

Pasiune și dramă este noul mod de atracție al cliențiilor fideli. Tu folosești produse Lidl?


Urmărește-mă pe Google News sau activează

Ți-a plăcut articolul? Lasă un comentariu