Orice companie mare ajunge acolo sus datorită unor oameni care cred, sunt capabili și depun eforturi supraomenești, iar aici e despre cazul mașinilor Tesla, dar și a giganților care conduc lumea prin tehnologia pe care o crează.
În rândurile de mai jos vom discuta doar despre partea de firmware, ingineri și modul în care mașinile Tesla comunică cu serverele, cum se face un update, cât durează și cât de benefică este încărcarea prin SuperCharger.
O altă parte a mesajelor postate pe un forum, unde un fost angajat Tesla din echipa de dev este legată de felul în care angajații sunt tratați, modul în care se lucrează și termenele limită care sunt depășite pentru că fizic și omenesc nu se pot îndeplini. Banii sunt mai importanți decât longevitatea echipelor, oamenilor sau a managerilor care aleg să migreze către alte companii, mici, medii sau mari.
Dacă citiți toate întrebările utilizatorilor și răspunsurile date de fostul angajat Tesla, ajungeți să vă puneți mai multe semne de întrebare, care se vor extinde și asupra altor produse pe care le dețineți sau vreți să le cumpărați.
Un exemplu, cred și cel mai concludent, pe lângă Model 3 care este diferit față de Model S sau X, este Autopilotul. Vreți să știți cum a luat naștere opțiunea de autopilot? S-au construit mașini cu acest feature s-au pus senzorii necesari pe mașinile de linie iar apoi după ce s-au vândut câteva mii sau sute de mii, au pornit toate sistemele și au extras datele. Cum zice și tipul, mină de aur.
Spor la citit!
Dacă aceste poze/discuții se vor dovedi false, eu unul, nu cred că astfel de informații, multe dintre ele legate de modul de interacține dintre mașină și server, pot fi accesibile cuiva decât unui om din interior.
0 Comentarii