După problema căldurii și puterea pierdută de noile MacBook Pro 2018, o nouă problemă de această dată kernel panic sau blue scren strânge tot mai mulți utilizatori cu probleme.
În prima fază problema ar fi noul chip T2 care aduce un plus de securitate sistemului, se pare că nu reușește să proceseze toate informațiile corect și „se dă peste cap”. Problema a apărut chiar după ce primele iMac Pro 2018 au fost livrate către clienți, iar aceștia trebuiau să dea restart sau force restart ca să îl poată utiliza în continuare.
Unii utilizatori spuneau că se bloca random, alții când făceau anumite chestii, ba chiar unii au primit alte iMac Pro 2018 în schimbul celor vechi, care făceau tot la fel.
Apple suggests that [affected] owners wipe and reload MacOS from scratch, disable FileVault, and disable Power Nap, the latter of which worked for some iMac Pro owners.
–Apple
Ciudată soluția găsită de Apple, cu reinstalarea de la 0 a sistemului macOS, dar și dezactivarea opțiunilor de Power Nap, FileVault sau oprirea utilizării unor adaptoare care nu sunt certificate.
0 Comentarii