Ieri, în jurul prânzului serviciile de internet, cablu și telefonie fixa au încetat să mai functioneze. La ora 13.00 când am vorbit la telefon cu mama, am aflat că nu funcționează internetul.
Fiind liniștit că e doar o avarie simplă și se remediază iar David se poate uita la desene, nu am mai sunat să fac reclamație. Aseară când am ajuns acasă David mă aștepta să repar televizorul.
Nici acum nu funcționează internetul și cablul în Ghiroda.
Am încercat varianta de stick mobil în router pentru că suportă 3G însă semnalul e foarte prost și nu mergea. Pe telefon, dconexiunea e date la fel de proastă e.
Măcar am reușit să fac sesizare online pe Digicare. Când se remediază? La biled a durat 1 săptămână și până când au remediat problema.
update 11:08
Se pare că problemele au fost soluționate. Urmează să văd dacă chiar funcționează.
[…] atunci e o problemă, completez sesizare, câteva momente. Done, mi-a spus că o să întervină a doua zi (respectiv vineri între 16-18) […]