În 21 noiembrie 2022 am primit un email de la eMAG în care am fost anunțat că fac parte din cei 400.000 de utilizatori Genius și că de acum trebuie să comand de minim 30 lei.
Deși este un „an greu” noi trebuie să „salvăm planeta”, iar în loc să taxăm șmecherii care dau precomenzi la iPhone, Apple Watch, iPad sau MacBook FĂRĂ SĂ PLĂTEASCĂ ÎN AVANS ca apoi să se plângă pe internet că nu le-au ajuns precomenzile ca în final să își cumpere produsele din alte părți (pentru că pot și își permit), iar comenzile date la voi, ambalate, etichetate și livrate la easybox SĂ FIE ANULATE sau mai bine spus NERIDICATE.
Exact, cine plătește curierul dus-întors? Cine? Hai să vă văd!
După ce au promovat intens opțiunea de Genius înainte de Black Friday, cu extindere în 4 aplicații, acum vin și impun reguli.
- 100 lei comanda minimă pentru livrare gratuită prin curier
- 30 lei comanda minimă pentru livrare gratuită la easybox
Pe eMAG în acest moment este mai rău ca la piață, iar dacă nu pui filtre peste filtre riști să plătești transport pentru produsele comandate dacă sunt de la mai mulți vânzători!
În ultimele luni am început să fac tot mai multe comenzi pentru produse de până în 100 lei, pentru acasă, pentru mașina de spălat, pentru Roborock, pentru soție, pentru pitic la școală, iar acum de Black Friday am cumpărat produse de 3000 lei. De acum, trebuie să îmi fac calcule cu ce produse îmi trebuie, să fac analiză de preț cât costă, ce pot să mai adaug în coș ca să ating suma de 30 lei în loc să intru în aplicație și să îmi comand ce am nevoie.
Ceea ce nu înțelegeți voi, este faptul că lumea alege easybox și preferă să cumpere produse de la voi ATUNCI CÂND AU NEVOIE, fie că vorbim de 1 produs, fie de 10 produse. În acest caz, o să revin la vechiul obicei de a îmi cumpăra singur produsele. Am citit comentariile, discuțiile de pe grupuri și am ajuns să fiu de acord cu ei. Aia cu reducerea emisiilor de carbon să i-o spuneți lu’ Mutu.
https://twitter.com/i0n1ca/status/1591790446455685121
Primul Calgon nu s-a livrat, colet deteriorat și trimis înapoi la Art Nouveau. Comandat de Black Friday din nou, au trimis același colet deteriorat băgat în altă pungă. Mai erau 2 degete de lichid în sticlă, restul era în punga Sameday. Decât să îl comand din nou am preferat să mă duc la Dedeman și să mi-l cumpăr singur. Lăsat review negativ pentru Art Nouveau, neaprobat. Lăsat review negativ la produs, neaprobat.
Începând de acum o să trebuiască să comand câte două bucăți de Calgon, ca să depășeșc pragul de 30 lei și să mă rog la Doamne Doamne ca măcar o sticlă să fie întreagă. Din păcate am ajuns să îmi pun întrebarea, oare am făcut bine că am plătit cei 99 lei în septembrie?
Sunt curios să aud și părereile voastre referitoare la comanda minimă impusă de eMAG pentru livrare gratuită la easybox. Discuții pe același subiect aici, aici, aici, aici, aici și aici.
Ce bine că ai scris și tu. Sper că articolul tău să ne ajute să se ia măsuri. Deja nu se mai poate cu ei! Să vină Altex să îi concureze!
Ia uite bre, că pe mine nu m-a pus 🙁 are ceva cu grașii, e clar!
Tu esti in toate comentariile. 😁
Te adaug si pe tine imediat.
Da sigur, acum o sa se schimbe programul. Am vrut sa scriu mai multe legate si de comenzile de BF, dar nu mai are rost.
Ce-i drept comandam și chestii sub 30 de lei, dar foarte rar. Nu e ceva care mă deranjează, cel mai mult comand mâncare la caine care oricum e mult mai scumpa :))
Eu am comandat de toate, și sub și peste 30 lei, chiar și de la selleri care nu aveau Genius și am plătit transport la easybox. Asta e, ne orientăm în altă parte.