De la sfarsitul anului trecut compania Enel a lansat in App Store aplicatia s-a pentru toti clientii de conturi MyEnel 1.2. Aplicatia va da posiblitatea sa cititi indexul, sa vedeti facturile, platile, la fel ca si varianta online insa aceasta este mai „mobila” sa zic asa.
Intre sarbatori am vrut sa citesc indexul direct din aplicatie si nu am reusit datorita unei erori. Am sesizat acest lucru la sectiunea feedback insa nici aceasta nu functiona. Normal mi-am deschis laptopul si am inceput sa scriu reclamatia mea online, nervos bineinteles.
Am primit un raspuns general de la o tanti, m-am enervat si m-ai tare si i-am raspuns la acel mail destul de dur. Raspunsul ei nu a mai venit … 🙂 insa probabil a ajuns la vreun sef de-al ei.
Saptamana trecuta ma suna o fatuca de la o companie care face surveyuri impreuna cu Enel. La inceput am fost reticent si nu am vrut sa ii dau informatii, dar mi-a spus de reclamatia facuta la Enel si atunci mi s-a aprins becul. I-am explicat care a fost problema si ce ar fi putut sa faca cea care mi-a trimis acel mail si cum se putea rezolva. Mi-a pus cateva intrebari legate de experienta mea cu serviciile Enel, pe o scara de la 1 la 10 sa le spun. Din 0 si 1 nu am scos-o.
Surpriza, astazi spre uimirea mea vad in App Store un update pentru aplicatia MyEnel care ajunge acum la versiunea 1.2, sau na cel putin in decembrie 2013 trebuia sa fie updatata conform spuselor din emailul primit la reclamatia facuta.
Nu pot sa spun decat, multumesc, astept perioada de index sa vedem daca chiar functioneaza.
0 Comentarii