În Polonia, un grup de utilizatori de telefoane pliabile vor să dea Samsung în judecată din cauza durabilității scăzute a acestor dispozitive. Peste 1100 de telefoane Galaxy Fold și Galaxy Flip au probleme de funcționalitate, iar serviciile de suport a celor de la Samsung lasă de dorit.
Printre problemele amintite de aceștia pentru Sammobile:
- folia de protecție a ecranului se deteriorează
- centrele de service Samsung nu își asumă responsabilitatea pentru produsele lor
- mesaje și amenințări plus postări pe social media pentru a își vedea produsele reparate
Se pare că această problemă cu aceste telefoane pliabile începe să ia proporții și în Olanda, iar soluția celor de la Samsung nu este înlocuirea dispozitivelor ci repararea lor ori de câte ori este nevoie. Un reprezentant Samsung în Polonia a spus că atunci când utilizatorii observă că folia de pe ecran s-a deteriorat „să fugă repede cu telefonul într-un service” că telefonul va fi schimbat pe garanție fără costuri. Acolo, vor fi respinși, li se va invalida garanția pentru utilizare neconformă sau vor încerca să îi scoată țapi ispășitori pe clienți spunând că telefoanele lor „sunt de bună calitate”.
Desigur, toți spun că e totul ok, până ajungi în service cu produsul acolo se schimbă toate legile universului.
O pernă care se umflă dorește cineva?
Sursă: sammobile.com
0 Comentarii