Abia aștept să treacă data de 25 mai 2018 când va intra în vigoare noua legislație europeană GDPR pentru protecția datelor. Companiile mari și-au tras un om responsabil (sau mai mulți), cele mici și-au cumpărat distrugătoare de documente ca să intre în legalitate.
De 1 lună de zile Facebook și Instagram și Messenger mă omoară cu noile politici. Pop-up de fiecare dată când deschizi aplicația, când vorbești cu cineva, zbang! Tocmai din acest motiv, am dat X de fiecare dată și nu le voi accepta să vedem ce se va întămpla, mă obligă ei sau îmi șterg contul?
Și proprietarii de site-uri sau bloguri trebuie să se alineze la cerințele noilor legislații privind protecția datelor, iar cei care colectează date (de ex. magazinele online) trebuie implicit să delimiteze și să afișeze modul de prelucrare al informațiilor personale de la clienții, dar și ce va face cu ele.
Singurul lucru bun, este că vor curge reclamațiile pentru cei care trimiteau spamuri cu mailuri de marketing sau alte câcaturi fără acordul tău.
Abia aștept!
0 Comentarii