Dacă ți-ai cumpărat recent un iPhone 12 Pro Max ți-aș recomanda să te uiți la clipul de mai jos, iar dacă te aflii în aceeași situație conform datelor primite de cel care a postat clipul este indicat să te duci cu terminalul într-un magazin oficial pentru schimbare.
Subscribe to iSay.ro Youtube Channel
În videoclipul de mai sus, în locul unde se află antena 5G pe marginea din dreapta, există un defect de fabricație se pare, o despărțitură destul de evidentă prin care se poate strecura apă ceea ce ar duce la pierderea garanției.
Citind comentariile din video, observ că deja numărul celor cu probleme crește. Soluția recomandată dacă vă aflați în situația aceasta, să mergeți cu el și să îl schimbați pe garanție!
Iată că pe lângă problemele cu ecranul, imposibilitatea deblocării ecranului lui iPhone 12 mini și pierderea semnalului LTE/5G avem o nouă problemă, iar de data aceasta este hardware. Sunt afectate doar anumite loturi, toate încă nu se știe, cert este că acest fenomen va lua amploare în următoarea perioadă.
Tu ai astfel de probleme cu iPhone 12 Pro Max?
Am luat telefonul de la eMag (intr-adevar un iPhone 12 Pro Max, Pacific Blue) si au insistat sa desfaca cutia pentru a se uita la telefon (in showroom). Nu a spus de ce.
Am dus telefonul la iStyle, de unde doream sa mai cumpar acel portofel de care ati facut bascau un livestream (in care incap doua carduri sau, romaneste, trei) si am pus o folie de protectie, din sticla, pe el. Cand au pus sticla de protectie si cei de la iStyle s-au uitat atenti la rama. Nu au spus nici ei de ce.
Acum am aflat de ce. 😉
Multumesc!
@razvan cica se stie de problema, iar cele afectate sunt astea din primul lot. Au spus colegii pe grup dupa o disuctie la Apple Support ca din pacate si urmatoarele loturi pot sa aiba problema asta sau sa apara din senin. Caut postarea.
Scris de Paul Bt:
“ Salut! Astăzi am fost sunat de către Apple la o cerere solicitată către ei să aflu mai multe detalii legate de așa zisele probleme pentru toată gama Iphone 12(fie mini/pro/pro max)
Într-adevăr, este o problemă la toate modelele din primul lot, fără nicio excepție. Fie că nu aveți nimic la ele, în timp, o să pățiți acelasi lucru (pentru persoanele care nu știu despre ce e vorba, vorbesc despre problema cu acel spațiu de lângă ecran care intră colțul unei coli de hârtie – problema poate sa fie oriunde (oricare colț și nu numai)
Revenind la subiect, din păcate, mi s-a spus că da, se poate schimba pe garanție DAR orice model primit fie are aceeași problemă fie apare în timp.
Pentru un telefon top, într-adevăr este total aiurea.
Tot ce am spus a fost ca un contra către toate modelele de 12. Partea pozitivă a lucrurilor (comform ceea ce mi s-a spus de către domnul respectiv) nu afectează în niciun fel telefonul. Mai exact, nu intră apă/praf etc. Cum? Guess what? Nu știu să vă explic nici eu. Mi s-a garantat lucrul ăsta.
Apple,oficial,nu a declarat încă nimic legat de această problemă pentru că nu este cu adevărat o problemă “majoră” (repet, vă spun din zisele domnului respectiv)”
https://www.facebook.com/groups/apple.romania/permalink/4771703116235472/