ING lansează în premieră în România serviciul de geolocalizare în aplicația sa bancară HomeBank disponibilă gratuit pe iOS și Android.
Scopul acestei funcții este de a detecta tranzacțiile frauduloase și operațiunile suspecte efectuate dintr-o altă arie geografică. Adică, tu ești la Lidl în Ghiroda să îți cumperi iaurt, iar după 10 minute ești în China și vrei să îți cumperi un iPhone 15 Pro Max. Este clar că acea tranzacție frauduloasă va fi blocată de sistemele celor de la ING pentru prevenirea fraudelor.
La ING, real life banking înseamnă și real life security pentru banii clienților noștri. Principiul noii funcționalități este foarte simplu: dacă aplicația «știe» de unde o accesezi de obicei, atunci sistemele noastre de securitate ne vor putea semnala de unde este improbabil să o folosești, iar dacă avem dubii vom iniția acțiuni suplimentare ca să ne asigurăm că ești chiar tu.
Este o măsura de protecție în plus pe care clienții noștri o pot acum activa folosind banca din buzunarul lor: super-aplicația ING Home’Bank. Echilibrul dintre siguranța clienților noștri și experiența desăvârșită de utilizare a aplicației Home’Bank este o preocupare constantă. Așadar, te încurajăm să activezi geolocalizarea pentru a-ți proteja conturile bancare mai bine.
– Alina Iacomi, Tribe Lead Digital, ING Bank România
Cum activăm Geolocalizarea în Homebank?
- Deschidem aplicația ING Homebank
- Accesăm ultimul tab „Mai multe …”
- Accesăm Securitate și Login
- Geolocalizare / Inactiv
După ce am selectat activarea funcției Geolocalizare vom primi un mesaj de eroare că locația nu a putut fi stabilită, dăm OK, ne apare un pop-up unde selectăm: Permanent sau Doar în timpul utilizării aplicației.
Gata, geolocalizarea s-a activat cu succes și urmează să primiți un email de confirmare.
Be safe!
Sursă: ing.ro
Functia asta trebuia de mult implementata, nu acum.
Doar Revolut o avea inainte, iar de acum e disponibila si la ING. Eu zic ca e bine mai tarziu decat deloc 🙂