Așa cum era de așteptat, Samsung sare gardul și e preocupată să facă mișto de Apple în loc să colaboreze cu furnizorii sau să își respecte parteneriatele. iFixit a anunțat că renunță la colaborarea cu Samsung după nici 2 ani de zile.
Motivul acestei „despărțiri” firești, vine în contextul în care Samsung trebuia să facă un mic efort și să beneficieze de popularitatea celor de la iFixit pentru a îți promova propriul sistem de service pentru acasă din care ambele părți să facă bani, că doar ăsta este scopul.
Nu poți să susții reparații ieftine cu piese scumpe și deteriorate/lipite unele de altele imediat după ce au ieșit din fabrică.
În încercarea de a construi acest ecosistem, ne-am confruntat constant cu obstacole care ne-au făcut să ne îndoim de angajamentul Samsung de a face reparațiile mai accesibile tuturor. Nu am putut furniza piese către atelierele locale de reparații la prețuri și cantități care să aibă sens din punct de vedere economic.
Prețurile pieselor erau atât de ridicate încât mulți consumatori au preferat să își înlocuiască dispozitivele decât să le repare. Designul dispozitivelor Galaxy de la Samsung a rămas frustrant de lipite împreună, forțându-ne să vindem baterii și ecrane în pachete pre-lipite care au crescut automat costurile.
Cu mare regret, am decis să încheiem parteneriatul nostru cu Samsung. În ciuda eforturilor enorme, abordarea Samsung față de reparabilitate nu se aliniază cu misiunea noastră.
–Comunicat oficial iFixit
Defapt cred că totul a fost doar un boom pentru Samsung ca să se asocieze cu iFixit, urmând acum să își promoveze propria platformă de pieșe și accesorii samsungparts.com conform noilor directive europene.
Sursă: ifixit.com
0 Comentarii