Într-un email primit pentru că am folosit cu plăcere acest serviciu cu ajutorul căruia puteam obține reduceri sau promoții la toate proștiile existente. Știu că la început a fost un bum apoi lucrurile au luat drumul cel normal.
Groupon este prezent peste tot în lume, dar de astăzi părăsește România, iar Zumzi concurentul lui local pe România poate beneficia de această plecare. Iată și emailul primit.
Stimate client
nu am luat cu uşurinţă această decizie. Dar, după o analiză riguroasă a pieţei din România, am hotărât să ne încetăm operaţiunile în această ţară, cu începere din 03.09.2014. Regretăm să vă aducem la cunoştinţă că nu vă vom putea oferi noi promoţii în viitor. Printre altele, rata redusă de utilizare a internetului din România a determinat o profitabilitate sub aşteptări, ceea ce a dus, în cele din urmă, la această decizie. Deoarece nu se întrevede posibilitatea de a realiza profituri în România în viitorul apropiat, am luat decizia de a înceta imediat serviciile noastre.
Pentru dumneavoastră, în calitate de clienţi, acest lucru înseamnă că nu vă vom mai oferi promoţii şi nu veţi mai putea să achiziţionaţi cupoane de reduceri de la noi. Dacă aţi cumpărat cupoane pe care nu le-aţi utilizat şi sunt încă valabile, acestea vor rămâne valabile pe perioada înscrisă pe ele. Desigur, dacă preferaţi, vi se va returna în întregime preţul pe care l-aţi achitat pentru cuponul respectiv.
Dacă aveţi nevoie de asistenţă sau informaţii suplimentare, vă rugăm să luaţi legătura cu serviciul nostru de asistenţă pentru clienţi la Servicul Relatii Clienti sau apelaţi linia telefonică pentru clienţi la numărul +40 746 034 673.
Ne bucurăm că, în ultimii ani, ofertele noastre variate de produse şi servicii v-au îmbogăţit viaţa şi v-au făcut-o mai interesantă. Vă mulţumim foarte mult pentru încrederea în Groupon!
Cu consideraţie,
urmează a fi stabilit.Luke Massery
Vicepreşedinte regional
PS
Mi-a plăcut aia cu rata redusă a internetului în România. Drum bun!
0 Comentarii