Google a lansat o nouă funcție de semnătură electronică în Google Docs și Drive, numită eSignature. Această funcție permite utilizatorilor să semneze documente digital, fără a mai fi nevoie să le imprime și să le scaneze.

Google lansează eSignature în variantă beta pentru Google Docs și Google Drive

Pentru a utiliza eSignature, utilizatorii trebuie mai întâi să creeze un document în Google Docs sau Drive. Odată ce documentul a fost creat, utilizatorii pot face clic pe butonul “Add Signature” și pot introduce numele și adresa de e-mail a persoanei care trebuie să semneze documentul. Persoana care trebuie să semneze documentul va primi apoi un e-mail cu un link către document. Trebuie să introducă numele și semnătura sa digitală, apoi documentul este semnat și salvat în Google Drive.

Funcția eSignature este încă în stadiul de testare beta, dar este disponibilă pentru toți utilizatorii Google Workspace. Google intenționează să lanseze eSignature pentru toți utilizatorii Google Drive în viitorul apropiat.

Iată câteva dintre avantajele utilizării eSignature:

  • Este mai rapid și mai convenabil decât semnarea documentelor fizice.
  • Este mai sigur, deoarece documentele semnate electronic sunt mai greu de falsificat.
  • Este mai ecologic, deoarece nu se mai folosesc hârtie și cerneală.

Voi reveni cu mai multe detalii despre eSignature după ce va fi disponibilă oficial.

Sursă: mobilissimo.ro


Urmărește-mă pe Google News sau activează

Ți-a plăcut articolul? Lasă un comentariu