58 de cărți de credit au fost fraudate iar cu ajutorul lor s-au cumpărat aplicații sau servicii din iTunes conform celor detaliate de Apple Singapore.
Încă nu se știe cum au procedat hackerii și cum au furat datele cărților de credit, Apple investighează această problemă mai ales că unei cliente i-au fost retrași 7000$ din cont, aceștia fiind utilizați pentru cumpărări în interioriul aplicațiilor (In-App Purchases).
Păgubita și-a dat seama că ceva nu este în regulă abia când a primit un sms de la bancă în care îi spunea că și-a cheltuit pes 70% din limita de credit. Verificând contul a văzut aceste tranzacții din iTunes.
In early July, we detected and investigated unusual transactions on 58 cardholders’ accounts. Upon confirmation that these were fraudulent transactions, we deployed the necessary counter-measures and are currently assisting the affected cardholders via the chargeback process
– Vincent Tan, head of credit cards at OCBC Bank.
Conform celor de la Straits Times, Apple a confirmat faptul că acel card utilizat nu a fost folosit prin iTunes de pe contul utilizatoarei, ci a fost înregistrat într-un alt cont fraudulos, compania închizând acel cont.
Apple nu are nici o vină în acest scandal, mai ales că nu vorbim de o sparge a unui Apple ID, ci doar de utilizarea unui card de credit pentru a cumpăra produse, aplicații și servicii din iTunes pe un cont fake.
Urmărește-mă pe Google News sau activează
0 Comentarii