Dacă ți-ai cumpărat un iPhone 14 sau iPhone 14 Pro, l-ai configurat după ce ai introdus un Apple ID vechi sau ți-ai creat unul și ai vrut să activezi iMessage sau FaceTime cu ajutorul numărului de telefon, trebuie să știi că unii utilizatori nu pot activa aceste servicii.
Este din nou o problemă în iOS 16 care blochează activarea pe număr a iMessage și FaceTime. Apple recunoaște că există o astfel de problemă și ne recomandă să facem update la ultima versiune existentă și anume iOS 16.0.2.
Din păcate nu pot confirma sau infirma faptul că problema a dispărut după update la iOS 16.0.2, cert este că puteți încerca dacă aveți probleme de activare a iMessage folosind numărul vostru de telefon. Este important să aveți centrul de mesaje setat corect pe SIM sau eSIM, serviciul internațional activat pentru a putea trimite/primi un SMS către serverele Apple pentru activare.
Ce ne recomandă Apple? Să facem update, să ne asigurăm că SIM sau eSIM sunt active pentru numărul nostru de telefon și să activăm din nou serviciul pe numărul de telefon.
Mai multe detalii în articolul dedicat în secțiunea de suport a site-ului Apple de mai jos.
Sursă: support.apple.com
0 Comentarii