Recent eMAG a cumpărat 80% din SameDay Curier, un curier rapid pe scutere. Fanii făceau mișto că se vor numi SomeDay după ce au fost cumpărați. Datorită problemelor de curierat din anii trecuți fie cu FAN sau cu Cargus care numai livrau, clienții sunt tot mai nemulțumiți.
FAN Curier se pare că au făcut o mișcare inteligentă, au schimbat oameni din conducere, șoferi chiar și depozite și au făcut un reshape intern. Dacă vrei să livrezi, trebuie să te organizezi bine. Sunt plăcut surprins să văd că lucrurile au început să funcționeze. Și restul bănuiesc că sunt pe același trend, de îmbunătățire.
Sunt curios ce urmează să devină SameDay Curier, unde v-a livra și cât de rapid. Am înțeles că eMAG urmează să lanseze un serviciu în care să plătești o anumită sumă pentru aceste servicii rapide. Jos pălăria pentru băieții din spatele businessului, și baftă pe mai departe.
Am vorbit si eu cu cei de la eMag, cand aveam probleme cu livrarile si spuneau ca parteneriatele cu firmele de curierat nu sunt cele mai stralucite.
De exemplu, in Cluj-Napoca, in zona in care locuiesc, cel mai bine se misca firma Urgent-Cargus (join venture), care in general imi livreaza inainte de ora 12:00, la pranz. Fan Courier ajunge de obicei dupa ora 15:00 sau 16:00.
De la SameDay am primit doua colete pana acum, primul intr-o zi de sambata in jurul orei 13:00, iar pe celalalt l-am ridicat personal de la sediul lor din Cluj-Napoca. Sunt curios daca acest parteneriat va salva putin imaginea eMag, caci am fost clientul lor fidel de ani de zile (ei stiu cat am cumparat de la ei).
@ionica, spor la succes cu site-ul! Il vizitez regulat si imi place.
Toată treaba s-a împuțit de acum 2 ani cu Black Friday. Atunci au dat toți kiks cu livrările, au văzut că nu am avem șoferi/flotă/curieri seriosi ca să poți face un business corect. Degeaba ai un business curat, dar ceea ce e cel mai important, adică livrarea să îți strice imaginea. Sigur s-au gândit și cei de la eMAG pentru o variantă proprie, însă este greu să construiești ceva de la zero la nivel de țară pe toate coclaurile, ai nevoie de investiții serioase. În schimb, ce pot face ei, este să cumpere firme mici, zonale și să le transforme într-o rețea mare.
Cel puțin în ultima perioadă, atât GLS, FAN și Cargus au livrat decent fără probleme.
@razvan îți mulțumesc pentru aprecieri, mă bucur că îl citești. Și eu ascult cu plăcere podcasturile tale cu boioglu și nu numai 🙂