Dacă ți-ai cumpărat un iPhone 8 și recent l-ai scăpat pe jos, iar ecranul tău a fost spart și nu ai fost cu el într-un service Apple pentru că trebuia să plătești, dar ai ales să mergi la un service de cartier s-ar putea să regreți acum. Ecranele aftermarket pentru iPhone 8 instalate de o parte terță, nu mai funcționează pe iOS 11.3
Mai mulți utilizatori s-au plâns de faptul că au făcut update la ultima versiune iOS 11.3 lansată de Apple luna trecută, iar ecranul lor a devenit inutilizabil. Nu mai funcționa deloc, nu prelua nici un gest, mai exact au aruncat pe geam niște sute de lei.
S-a descoperit că fiecare ecran vine cu un chip creat special de Apple, care în momentul schimbării displayului trebuie reprogramat, ceea ce băieții din service nu știu. Dacă vă gândiți de ce a făcut Apple acest lucru începând de acum, este tocmai pentru a preveni viitoare reclamații din partea utilizatorilor cu ecrane aftermarket despre funcționalitatea incorectă a dispozitivului.
Sunt curios dacă Apple va corecta această măsură de protecție lansată odată cu iOS 11.3 sau va rămâne așa și va oferi un discount celor care vor să ducă terminalul într-un Apple Store.
[…] de la iPhone 8, Apple a schimbat modalitatea prin care un display poate fi înlocuit adăugând o combinație software între […]