Samsung competitorul Apple care copiază absolut tot, a anunțat astăzi lansarea programului de service Self Repair Program asemănător cu cel introdus de Apple în toamnă.
Samsung încheie un parteneriat cu cei de la iFixit către care vor trimite părți originale, unelte de reparație precum și ghiduri care vor putea ajunge la clienții care vor să își repare singuri terminalele având și suport video produs de cei de la iFixit.
Programul de service propriu a terminalelor Apple se adresează doar modelelor iPhone 12 și iPhone 13, urmând ca restul să fie adăugate ulterior și treptat. Terminalele Samsung care pot fi reparate de clienți sunt Galaxy S20, Galaxy S21 și tabletele Tab S7 Plus. Nimic deocamdată de seria Galaxy S22 lansată recent.
Ghidurile oferite de Samsung pentru cei care vor să își repare singuri telefonul mobil vor include informații despre cum poți schimba diverse componente cum ar fi ecranul, sticla spate, porturile de încărcare sau bateria. Componentele schimbate trebuiesc returnate unui centru Samsung pentru a fi reciclate.
Sursă: news.samsung.com
0 Comentarii