Iară mi s-a umplut timeline-ul cu cât de geniali, buni, extraordinari sunt cei de la Telekom, cât de excelente sunt serviciile lor, cât de lideri sunt ei, cât de mulți abonați au ieși și așa mai departe. Aceste campanii de marketing excesiv, sunt pur și simplu enervante!

Doar vă spun

– am făcut căteva sesizări pe baza tehnică asupra faptului că în zona Biled, Timiș semnalul este prost sau chiar deloc, fie că vorbim de stat în casă sau afară pe terasă. 2 linii pentru semnal EDGE (2G) este o rușine.

– am înțeles că urmează să se facă, asta nu mă încântă, atâta timp cât ei se laudă cu super vitezele 4G la nivel național și tu nu poți purta o convorbire de 2 minute.

– apelurile în centrul Timișoarei au mari probleme, cad, se aude robotizat, se întrerupe.

– în Ghiroda la 3km de Timișoara, semnalul duce la 3-4 lunii (din 5), iar aici întâmpin aceleași probleme de drop, robotizare. Nu tot timpul dar din 10 apeluri 2 au probleme. Degeaba suni la ei, că răspunsul este același, nu este nici o problemă. Și eu și soția avem aceleași probleme.

– call suport execrabil. Atunci când suni să reclami sau să ceri ajutor/informații ești tratat ca pe ultimul gunoi de cei care sunt acolo angajați cu 4 clase. Ei uită că sunt acolo de pe spatele tău, dar who cares, ești prost că ai semnat, plătești.

– cei care răspund la telefon ar trebui să reprezinte compania și să ajute clienții

Concluzie

În momentul în care veți avea acoperire națională peste tot 3G, indiferent că vorbim de case, blocuri sau cucuieții munțiilor, atunci vă puteți lăuda că sunteți excelenți și aveți 4G, până atunci mucles și luați banii la fraieri.

Ați mai făcut contracte dubioase? #doarîntreb


Urmărește-mă pe Google News sau activează

Ți-a plăcut articolul? Lasă un comentariu