Pentru că nu mai vorbim foarte mult de inovație ci doar despre „ce aduce nou”. Perfomanțele pentru produsele Apple se doresc a fi peste competiție de fiecare dată, iar acest lucru le-a reușit, însă pe mai departe drumurile sunt atât de înguste încât singurele variante ar fi ținerea clienților și scoaterea de noi produse cât mai rar.

Customers walk past an Apple logo inside of an Apple store at Grand Central Station in New York, U.S., August 1, 2018. REUTERS/Lucas Jackson

La un moment dat, visul meu a fost ca un iPhone să fie lansat o dată la 2 ani de zile, la fel și un iPad, MacBook, Apple TV sau Apple Watch. 24 de luni sunt suficiente pentru a dezvolta tehnologii care se te diferențieze de competiție și să nu ajungi ca Huawei, Samsung, Xiaomi sau alți producători să le scoți pe bandă rulantă la 2-3 luni diferență între ele.

Nu am fost niciodată pe principiul de mult și prost, prefer puțin și calitativ! Am avut destule exeperiențe IT&C care să mă facă să zic asta, dar și altele legate de domeniul auto.

Într-un interviu, Elon Musk a spus același lucru, că are toate produsele, le folosește bine de atâția ani, dar nu simte că îl mai atrage ceva atunci când se lansează ceva nou pentru că nu mai este ca și pe vremea lui Steve Jobs.


Urmărește-mă pe Google News sau activează

Ți-a plăcut articolul? Lasă un comentariu