Cam un an de zile le-a luat celor de la ING să introducă opțiunea de a autoriza plățile cu Touch ID sau Face ID în aplicația de banking Homebank. De fiecare dată când trebuia să autorizezi o plată trebuia să introduci codul setat în aplicație.

De acum putem autoriza plățile cu Touch ID sau Face ID în aplicația Homebank de la ING

După lansarea iOS 16.2 de aseară, aplicația Homebank a primit această opțiune prin care nu mai trebuie să utilizăm codul setat atunci când autorizăm o plată, ci putem activa din setări opțiunea de autentificare cu Touch ID sau Face ID dacă folosim un iPhone 14, iPhone 13 sau un iPhone 8.

În luna august cei de la ING România au trimis un comunicat prin care mai multe noutăți urmează să fie implementate din noiembrie în aplicația lor. Printre acestea amintim:

  • te autentifici și semnezi oprațiunile cu amprenta digitală sau Face ID, activarea se face din aplicația Homebank → Setări → Securitate și Login ✅
  • bani instant în alte conturi de la alte bănci (BRD, Raiffeisen, Transilvania, etc) nu în 24 ore cum este acum 🕒
  • cereri de plată trimise către prieteni ca să le amintești că trebuie să îți dea bani ✅
  • retragi bani contactless de la ATM cu cardul. Functionează la bancomatele cu cititor NFC ale ING precum și la alte bănci 🕒
  • vom afla numele beneficiarului plății atunci când facem o plată ✅

Nu știu dacă funcționează contactless la ATM așa că vă rog să mă corectați, am lasat opțiunea în pending la fel ca și cea cu banii instant către alte bănci.

Pe lângă cele de mai sus, au introdus și opțiunea ING Young pentru copiii cu vârste între 10-18 ani cărora le poți deschide un cont de economii unde poți trimite bani pe care aceștia să îi folosească după bunul plac folosind propriul lor card. Mai ulte detalii puteți găsi în secțiunea Produse din aplicația Homebank.


Urmărește-mă pe Google News sau activează

  • Nu stiu ce sa zic, dar eu nu am vazut nicio modificare…. cu toate ca folosesc IOS 16.2 si am activate toate butoanele pentru autentificare cu face ID, tot mi se solicita parola la aproape toate operatiunile, mai putin autentificare.

    • Fă update la aplicație sau logout și login din nou. După ce am scris articolul și am actualizat aplicația, nu am introdus parola deloc, totul se face cu atentificare și semnare tranzacții cu Face ID.

Ți-a plăcut articolul? Lasă un comentariu