Pe la mijloc de mai după ce mi-am luat celălalt televizor Samsung 4K Ultra HD mi-am comandat încă un SmartCAM pentru a putea vedea și acolo Digi 4K și Eurosport 4K dacă tot le plătesc.

Zis și făcut, intrat online, selectat adresa, finalizat comanda și aștept.

După ce am terminat de comandat, am primit email de confirmare de la Digi România că s-a înregistrat și urmează ca cineva să proceseze comanda și să îmi trimită prin curier SmartCAM, cu plata la mine evident că e guvid19, toate bune.

Ieri am probat cablul tv comandat de pe amazon, semnal 100%, calitate la fel nici măcar 1 bit error. Mișto, exact ceea ce vroiam. Astăzi, mi-a picat fisa că eu nu pot vedea Digi 4K și Eurosport 4K pe tv pentru că nu mi-a ajuns SmartCAM.

Intru în cont, comenzi și surpriză. Din 08 iunie 2020 cererea mea mi-a fost anulată. De cine? De ce? Partea cea mai tristă este că mie nu mi-a spus nimeni nimic și uite așa așteptam ca un prost să ajungă o comandă anulată de Digi România.

Le-am scris pe facebook, aștept să văd care este răspunsul lor. Eventual o să merg personal la un punct Digi și să ridic de acolo un SmartCAM, că văd că ei încă nu știu să livreze comenzile online, să anunțe clientul dacă anuleaza comanda, deși, nu văd motivul. Chiar dacă singurul motiv ar fi acela cu „stocul” cel puțin trebuia să mă sune cineva să îmi spună că nu au de unde să îmi trimită așa cum au făcut și cu switchul de pe casa scării și am stat fără internet 2 luni.


#update 04.08.2020 – 14:06

Cei de la Digi România au fost prompți și au verificat inițial numărul comenzii/cod abonat. S-a deschis o sesizare pentru a vedea ce s-a întâmplat de mi-a fost anulată comanda. S-a deschis de către ei o nouă comandă pentru un SmartCAM, vedem când ajunge.


Urmărește-mă pe Google News sau activează

Ți-a plăcut articolul? Lasă un comentariu