Și bine și rău, am să vă povestesc în rândurile de mai jos. Am comandat 2 cabluri TV coaxiale, 10m, special concepute pentru televiziune 4K Ultra HD, 135dB cu mufe aurite și învelite în 4 straturi pentru a împiedica orice interferențe.
Cablurile și un extender Cat 6a le-am comandat pe data de 17 iunie iar livrarea era programată între 22.06 – 30.06. A doua comandă am făcut-o în 18 iunie și mi-a ajuns pe 26 iunie prin UPS.
Splitterul TV are 3 ieșiri, este aurit și suportă DVB-T/T2, DVB-C, DVBS2 (Satelit), 3D, HD și 4K cu UHD. Frecvența este între 5-2400MHz față de cel well care are 5-1000MHz. Impendanța este cea standard de 75Ω însă este foarte stabil și este indicat pentru transmisia 4K Ultra HD.
La ambele comenzi am primit notificare că au plecat de la vânzători și sunt la curieri. Cel cu splitterul mi-a dat și tracking number, celălalt mi-a zis că pentru tracking number să i-au legătura cu ei. Asta am și făcut, iar după o 1 după ce i-am trimis mailul mi-a răspuns că produsele nu au plecat și că își cere scuze dar să am răbdare.
Apoi după încă câteva zile mi-a propus să mai așteptăm un pic că nu are un cablu pe stoc deși când am făcut comanda scria „in stock”. Mi-a propus un discount sau un produs la alegere dacă nu anulez comanda. Am fost deacord, chiar și cu o livrare pe sfârșitul lunii iulie, însă mi-a spus că poate face rost doar de 1 cablu în august .
În secunda doi am făcut cerere de refund pe amazon, mi-au aprobat-o iar după câteva ore aveam banii în cont. Așa că, am făcut o altă comandă acum sellerul este chiar amazon.de tot pentru același cabluri însă cu 12 euro mai scumpe, pentru că na.
Să vedem dacă ăștia sunt de cuvânt. Dacă ar fi după mine, aș penaliza orice seller care are produse „in stock” pe marketplace care defapt nu există și nu poate livra. Din păcate și la noi în românia se practică această șmecherie pentru a face vânzări.
Sunt curios dacă o să mai ai probleme după ce instalezi noile cabluri.
Între timp am trecut de la Digi la Orange cu internetul fix și cablul TV. E mai ieftin, internetul merge la fel de bine ca cel de la Digi, iar grila TV îmi place mai mult.
PS: totul e prin fibră optică, rețeaua construită recent de Orange, nu prin cea de la Telekom
De atunci funcționează fără întreruperi de semnal, totul e perfect 🙂
@catalin-tanase să știi că am văzut o diferență în living pe QLED Q6, semnalul e mai stabil decât cel anterior după ce am pus splitter-ul galben.
Cică pe 22 iulie îmi ajung cablurile, o să îți spun după ce le instalez.
Normal, calitate mai bună=pierderi mai mici 😉
@catalin-tanase au ajuns 😀
https://twitter.com/i0n1ca/status/1283749827583578113?s=20
[…] pe ambele televizoare (Samsung Q6 QLED și acest TV) am cumpărat două cabluri coaxiale și un splitter, ambele placate cu aur. Problema de semnal s-a rezolvat, recepția fiind […]