Vă spuneam pe începutul lunii că m-am hotărât să trimit un controller DualSense pentru PS5 în service cu mențiunea de drifting cum se zice prin online. Joystickul stânga se mișca singur fără să îl ating și din ce în ce mai tare.

Pachet Depanero Controller DualSense PS5

Nu te puteai juca nici un joc pentru că trebuia tot timpul să ții contră în partea dreaptă. Nu poți face asta mai ales în jocuri unde trebuie să te apropii de margine, să sari sau să interacționezi cu jocul. Mă jucam cu David FC24 sau It takes two și îmi venea să dau cu el pe geam.

Citind pe net, am observat că acest drifting este deja o problemă comună la controllerele DualSense, iar Sony nu face nimic pentru a o remedia.

Pașii pentru service din contul eMAG au fost destul de simplii, intrii în cont alegi produsul, scrii problema și dai Trimitere. Apoi totul dispare și nu mai vezi nimic. Nici în ce stadiu este, nici cine are nevoie de date, primești doar un mail de la Depanero și vorbești acolo dacă ai de vorbit, în rest îți spune că s-a primit în service, îți cere detalii și apoi îl trimite în service/sau îl repară ei. În cazul de față a fost trimis către un alt distribuitor care mi-a înlocuit maneta.

A venit, e nou nouț așa scrie pe el, l-am conectat la PS5 prin cablu, este actualizat la ultima versiune, l-am împerecheat și m-am jucat un FC24 cu David. Deci, merge!

Mi-ar fi plăcut ca tot acest proces de service să fie detaliat în contul meu eMAG și nu într-un cod QR lipit pe  colet care mă duce pe un link de Depanero cu toate datele mele personale + adresă + Serial Number la produsele trimise în service. Îmi place, e mișto, dar sincer nu aș vrea ca cineva să scaneze codul și să aibă toate datele mele într-un PDF.

Mulțumesc!


Urmărește-mă pe Google News sau activează

Ți-a plăcut articolul? Lasă un comentariu