Pentru că mediul online este o adevărată oală cu ghiveci, consumatorul român care dă click pe un link nu cumpără! Dacă analizăm situația sunt mai mulți factori care duc la click & go.
Mediul online s-a schimbat în ultimii doi ani de zile, trecând deja de 50% pe mobil, iar desktop sub 50%. Înainte toată lumea cumpăra folosind un calculator, iată că acum jumătate din ei folosesc terminalul mobil, iar statisticile arată că trendul este în creștere, iar onlineul trebuie să țină pasul.
[quote_box_center]Scopul educaţiei ar trebui să fie pregătirea unor oameni care să acţioneze şi să gândească independent şi care, în acelaşi timp, să vadă în slujirea comunităţii realizarea supremă a vieţii lor. – Albert Einstein[/quote_box_center]
Fie ca vorbim de un telefon de top fie ca vorbim de un telefon mediu, trebuie să fim conștiență că cei care dau click nu cumpără! Deschid, văd, citesc și merg mai departe. Nu suntem educați noi înșine să vedem că cineva a muncit, a căutat a făcut un research ca să îți ofere o reducere/o promoție, însă tu nu interacționezi deloc cu el, deși îi urmărești articolele.
Poate nu este pentru tine reclama/produsul/oferta, însă poți ajuta să ajungă la cel care are nevoie, printr-un simplu share.
[…] pe internet, fie că sunt sau nu prieten cu cel/cea care a scris articolul. După articolul cu dă click și apoi închide pagina aș putea spune la fel de bine ”citește, dar nu dă share”, iar aici cred că trebuie să ne […]