Recent am ales să sponsorizez articolul despre OLED vs QLED pe facebook pentru câteva zile și acum la sfârșit m-am ales cu articolul șters din cauza raportării ei ca fiind spam.
Văd zilnic reclame cu fake news de la psd sau orice alte entități care investesc probabil 5000 – 20000 lei în reclame targetate pe diverse arii ca să propage un fake news și nu pățesc nimic. O reclamă care prezintă diferențele între televizoarele LG cu OLED și televizoarele Samsung cu QLED este raportată de ratați cu două clase ca trenu.
Ciudat, pentru că înainte a de porni reclama a fost în review la facebook care și-a dat acordul ca aceasta să ruleze. Acolo s-a verificat linkul, articolul către care face referire, deci nu văd care e problema lor. Defapt cred că problema vine de la subnutriții care au raportat-o la facebook ca spam.
Targetarea a fost pentru 25-55 ani, iar din graficul de mai sus văd că reclama a rulat mai multe pentru cei cu vârsta cuprinsă între 35-44 ani. O să mă uit să văd demografic, în ce zone s-a rulat ce mai mult dar nu cred că îmi oferă facebook genul asta de statistici așa cum o face google insights sau analytics.
Da, nu sunt deacord cu decizia celor de facebook, motiv pentru care am răspuns la solicitarea lor și le-am lăsat un feedback puțin neplăcut ca să fie bine.
0 Comentarii