După ce am aflat că anumite seriale și filme de pe platforma de streaming video Netflix dispar fără o notificare în prealabil, acum aflăm că Microsoft devine partener Netflix pentru a ajuta compania să introducă reclame micșorând taxa de abonament.

blue screen of death netflix

Că na, e concurență cu Disney+ și alte platforme, iar clienții lor pleacă pe bandă rulantă. 

Vă spuneam în aprilie că Netflix a pierdut 2.2 milioane de utilizatori, acum vă spun că au pierdut peste 3 milioane de utilizatori și vor mai pierde. Eu voi fi unul dintre cei care va renunța după faza cu serialul Doctorul cel Bun. Pot să bage reclame, să facă abonamentul de 10 lei pe lună, tot nu o să mai rămân deși aveam varianta cu 12 euro pentru 4K Ultra HD, dar hei viața nu se termină aici, atunci când te haloșești așa pățăști.

În jurul meu nimeni nu vrea reclame indiferent de prețul abonamentului, deci sunt tare curios dacă vor bloca account-sharing, să vezi atunci câți utilizatori vor mai pierde.

Se pare că și Disney+ o ia pe arătură și vor să introducă și ei reclame. Cum ziceau cei de la TNR în articolul lor, din 2 în 2 minute o să vedeți reclama la Jumbo Jumbo Jumbo …

Sursă: gadget.ro


Urmărește-mă pe Google News sau activează

  • Mai avem reclame la fel de interesante şi la hârtie igienică, şi la tampoane şi absorbante, chiar şi la medicamente avem reclame. Adevărul este că suntem o naţie bolnavă (la scară macro) şi nu vrem să ne vindecăm, tot credem în iluziile altora. Ne-am bătut joc de cinematografe, alegând aceste soluţii tip Netflix – însă am văzut şi la cinematograf reclame, doar că acolo era un revers al medaliei în ceea ce priveşte condiţiile de vizionare. În curând o să cumpărăm abonamente de tipul Noaptea devoratorilor de publicitate, cu streaming video întrerupt din când în când pentru 5 minute de film.

Ți-a plăcut articolul? Lasă un comentariu