Sunt aproape sigur. Cu o cifră de afaceri în creștere an de an, Mega Image încearcă să acapareze toata piața de “magazine de cartier” cu care să distrugă lanțurile de magazine Lidl și Kaufland. Într-o continuă extindere, cu deschideri de noi și noi magazine, cei de la Mega Image stau la cotitură pentru preluarea Billa.

Totul se discută atunci când vine vorba de bani. Nu există preț. Așa cum Lidl încearcă să acapareze piața mică, piața de cartier, așa vrea să ajungă și Mega Image.

mega-image

Contractul cu eMAG pentru Supermarket, cred, că le va oferi cea mai mare deschidere de piață. Îi aștept să vină și în vest cu magazine sau oare ne considerați inferiori celorlalți?


Urmărește-mă pe Google News sau activează

  • Combinatia cu eMag le ofera o deschidere mai mare catre piata online, care efectiv promoveaza imaginea.. nimic altceva. Daca produsul care-l vinzi este cu mult mai scump dar la aceeasi calitate, evident omu’ se va duce acolo unde are de castigat.

  • @catalin-corozanu să știi că unele prețuri nu sunt scumpe față de concurență. Ex: Apa Dorna care la Auchan e 2.4 lei iar în sat e 3 lei. Aici e 2.46. Laptele Zuzu, oua … etc. Nu spun că sunt extraordinari dar dacă stăm să o luăm după timp, motorină, bani tiind să cred că e mai rentabil să cumperi de pe eMag.

    Partea proastă e că momentan, nu este disponibil pentru zona de vest a țării, adică Timișoara.

Ți-a plăcut articolul? Lasă un comentariu