După ani de zile iată că i-am dat de capăt. Astăzi, după vreo 20 minute la telefon cu o operatoare, am rezolvat problema datelor mobile de pe sim-ul Digi Mobil.

Oprirea datelor mobile pe iPhone 6 și iPhone Xs Max

Articole:

Înainte de Paște am fost la Digi în mall, i-am arătat live duduii de la ghișeu ce se întâmplă cu datele mobile când mă sună cineva. A înțeles situația și mi-a făcut o cerere de verificare la București. Așteptați că o să vă sune. Așa cum mă așteptam m-a sunat astăzi, mi-a pus niște întrebări și mi-a spus că în zona Ghiroda este antenă 4G și ea nu înțelege ce problemă am eu cu semnalul!

I-am explicat din nou situația, mi-a spus că verifică la nivel de sim și centrală dacă totul este ok și revine cu un telefon. După 30 minute m-a sunat, mi-a spus să închid telefonul și să îl deschid după 2-3 minute. Înainte să închid, am rugat-o să îmi spună ce a avut.

Când au făcut portarea numărului meu de la Telekom la Digi eu am activat 4G, iar setările au rămas blocate pe acel sim și nu s-au migrat automat pe noul sim!

Mă bucur că s-a rezolvat problema „dispariției” datelor mobile și nu mai trebuie să țin telefonul în 3G, mai ales că acum avem și Voice HD pe 3G între abonații Digi Mobil, iar cei cu Android au deja VoLTE.


Urmărește-mă pe Google News sau activează

Ți-a plăcut articolul? Lasă un comentariu