Încă de la lansare, se știa că Apple Watch va fi un smartwatch foarte inteligent. Cu ecran mare, tactil de safir, dar și performanțe de luat în seamă, acesta se va remarca pe piața dispozitivelor wearebles. După lansarea Apple Watch 3 cu LTE, Apple a investit în seria 1 și seria 3 renuntând la seria 2.

apple watch

Apple Watch Seria 1 – varianta basic, care necesită conectivitate cu iPhone 100%, având toate funcțiile active, în afară de GPS, LTE.

Apple Watch Seria 2 – varianta workouts, care necesită parțial conectivitate cu iPhone atunci când vine vorba de Workouts, adică are GPS încorporat dar nu are suport LTE pentru apeluri, Siri, mesaje.

Apple Watch Seria 3 – varianta free, nu necesită conectivitate cu iPhone având eSIM încorporat cu suport LTE și GPS propriu. Desigur, există și varianta doar cu GPS pentru că în multe țări nu există suport pentru LTE.

În ultimul trimestru încheiat, Apple a publicat date financiare, iar Apple Watch a întrecut orice competitor chiar și de ceasuri normale, în vânzări. Pentru tot anul 2017, Apple a livrat 19 milioane de unități, din care 8 milioane au fost livrate în ultimul trimestru. Creșterea anuală pentru Apple Watch este de 30%.

Statistic vorbind, Apple Watch 3 cu LTE a fost produs într-un număr limitat de dispozitive, acesta urmând anul acesta să fie produs într-un număr mult mai mare mai ales că Hong Kong și Singapore suportă și ele conexiunea LTE pe ceas.

Ca să vă faceți o idee, Apple a vândut mai multe ceasuri în ultimul trimestru decât Rolex, Omega și Swatch la un loc, iar asta arată direcția în care ne îndreptăm, urmând să vedem companii mari ca cele enumerate, cum se duc către faliment.

Tu ți-ai cumpăra un Apple Watch?


Urmărește-mă pe Google News sau activează

Ți-a plăcut articolul? Lasă un comentariu