Apple a confirmat faptul că investighează o problemă apărută la unele ceasuri Apple Watch Seria 8 și Apple Watch Ultra unde microfonul nu se activează atunci când vor să folosească Siri sau când răspund la telefon pe ceas.

Apple investighează problema microfonului care nu se activează pe anumite Apple Watch Seria 8 și Ultra

După anumite activități sau după un timp microfonul de pe anumite Apple Watch Seria 8 și Ultra nu se mai activează blocând astfel orice utilizare a unor aplicații care folosesc microfonul cum ar fi telefon, Noise, dictare sau interacțiune cu Siri. După problemele existente pe iOS 16, iată că apar și cele pentru watchOS 9. Cel mai probabil vorbim de o eroare software.

Apple recomandă un force restart al ceasului ca soluție temporară și confirmă faptul că nu este o problemă hardware. Ei recomandă tot timpul actualizarea la ultima versiune de soft existentă pentru că o rezolvare la problema microfonului o să apară în curând.

Sursă: macrumors.com


Urmărește-mă pe Google News sau activează

Ți-a plăcut articolul? Lasă un comentariu