După ce Apple a contribuit la scăderea cu 10 miliarde dolari a veniturilor Facebook din reclame prin introducerea ATT (App Tracking Transparency) iată că acum aflăm că vor să introducă mai multe reclame în propriile aplicații pentru a își crește și ei veniturile.

Apple vrea să introducă reclame în aplicațiile sale pentru a își crește veniturile

Prin ATT oricine poate să aleagă dacă dorește să primească reclame personalizate sau nu prin apăsarea unui singur buton. Eu personal am selectat să nu fiu întrebat, iar datele să nu fie colectate.

→ Cum activăm ATT (App Tracking Transparency)?

În acest moment Apple căștigă aproximativ 4 miliarde dolari pe an din reclame, acestea fiind introduse deja în App Store (după cum puteți vedea în imaginea de mai sus) ca și alternative la căutările voastre sau diverse recomandări, în aplicația Apple News și Stocks. Viitoarele reclame vor fi introduse în aplicațiile Podcasts, Books sau Apple Maps. Targetul ar fi de 10 miliarde dolari, dar nu se știe în acest moment cu exactitate ce se va întâmpla, acestea fiind niște zvonuri mai ales că se simte o recesiune la nivel mondial.

Cele mai afectate companii de noua opțiune ATT introdusă de Apple sunt Snap, Meta (cu toate aplicațiile lor) și Peloton care este în declin în ultima perioadă, deși anumite zvonuri anul trecut spuneau că Apple ar fi vrut să îi achiziționeze pentru a își crește veniturile pe partea de sănătate, sport și fitness.

Sursă: cnbc.com


Urmărește-mă pe Google News sau activează

Ți-a plăcut articolul? Lasă un comentariu