
De 1-2 săptămâni aplicația ING Homebank are probleme de funcționare, atât la logare cât și în utilizare. Nu se poate trece mai departe de login screen, nu se pot face plăți, nu ai detaliile contului, nimic.
Pe 15 august, de ziua mea vroiam să cheltui și eu niște bani, dar nu am putut :)))) Înainte mergea să acoperi Face ID și să introduci parola și să se logheze, dar nu mai merge. M-am săturat ca o dată pe lună să șterg aplicația, să o instalez din nou.
Salutare! Situatia este cunoscuta si urmeaza un update in cateva zile care o sa rezolve aceasta problema.
Ne pare rau pentru neplacerile create! Pana la rezolvare, va recomandam logarea din browser.— ING Romania (@ing_ro) August 16, 2020
Situația este cunoscută, iar în câteva zile va fi disponibil un nou update în App Store care va rezolva problemele din aplicația ING Homebank. Momentan, dacă doriți să faceți transferuri/plăți trebuie să vă logați din Safari/Chrome/Mozilla pe iPhone sau să încercați de pe laptop/desktop.
0 Comentarii